Emmanuelle Lebas
Hoe zet je een nieuw brillenmerk in de markt? Dat was de vraag van de mensen achter de Belgische designer Emmanuelle Lebas. Zij ontwierp haar eerste brillencollectie. Seventies inspired, ietwat surrealistisch, met een hoekje af. Wij zorgden voor de lancering.
Denk seventies iconen Sophia Loren en Brigitte Bardot. En Emmanuelles merk krijgt een gezicht. Vertel ook het verhaal achter de ontwerpster. En je krijgt een straffe campagne.
Een verhaal vertel je met gedreven mensen en passie. En verspreid je via gepaste kanalen. Zoals een on- en offline mailcampagne naar Belgische opticiens. Gelinkt aan een nieuwe high end website. Met daarnaast een pr-campagne naar journalisten van Goed Gevoel over Knack tot Sabato. En een influencer-marketing-campagne met ronkende namen als Sofie Valkiers en Lize Feryn. Maar verder ook POS-materiaal en printadvertenties: een luxe fotoboek voor internationale optiek-en designbeurzen.

Emmanuelles verhaal, een straffe fotoshoot en doelgerichte communicatie. De sleutel tot succes.


De juiste kanalen, een straf gezicht en een gemotiveerd team. Wat levert dat op?
Niels, Kevin, Saartje, Julie, Veerle, Renee, Christine, Katrien, Wout en stagiaire Jolien werkten mee aan deze campagne.