Magazines
Magazines zijn nog lang de wereld niet uit. Meerdere klanten kwamen aankloppen bij Remy Communication om hun magazine vorm te geven.
Hoe integreer je print in een digitaliserende wereld? En is print niet lang passé? Bij Remy Communication zijn we ervan overtuigd: print is niet dood en begraven. Consumenten (B2C en B2B) grijpen nog steeds naar een magazine of folder. Akkoord, er zijn andere kanalen bijgekomen, maar ‘andere’ zien wij als ‘meer’. Meer opties om een strategische totaalaanpak voor jouw merk op te zetten. Ook met print.
Remy weet daarom perfect hoe bedrijfsmagazines of catalogi in een communicatieve totaalstrategie passen. Zo creëerden we voor brillenglazenfabrikant Tokai een tweetalig high-end bedrijfsmagazine met opdikkende reliëfdruk en spot UV op de cover. Om in dezelfde sector te blijven, ontwikkelden we ook een Made in Belgium-magazine voor de optiekwereld. Doelgroep: alle zelfstandige opticiens.
Daarnaast verzorgen we al jaren de redactie en opmaak voor onze klant Thema Media. Hun magazines, Thema Magazine en Thema Deluxe, passeren door de handen van ons bekwaam team. In Thema magazine komt er elke maand een ander thema aan bod, zoals wonen en bouwen of mode. Aan dat thema linken we een BV die de cover siert en praat over een actueel item. Als het iets luxueuzer mag, is Thema Deluxe iets voor jou. Waar Jani modetips geeft in Thema, geeft Thema Deluxe je een kijkje in het leven van modeontwerper Raf Simons. Een magazine waarvan de content, lay-out en formaat aan de doelgroep is aangepast.
De stelling dat print niet dood is, kunnen wij hard maken door sterke cijfers. Maandelijks worden 30.000 exemplaren van Thema Magazine verspreid via displays in Oost-Brabant. Met ongeveer 120.000 lezers per maand is het magazine een geliefde toevoeging aan het medialandschap van de regio. Thema Deluxe wordt één keer per jaar gratis verdeeld op exclusieve locaties in Oost-Brabant, De Kempen en Limburg. Met een oplage van 25.000 exemplaren bereikt het bijhoudnummer van Thema zo’n 100.000 lezers.